Thursday 10 November 2011

Syafiqah :')

Assalamualaikum :)

Harap semua sihat. Tinggal seminggu jer lagi nak sekolah, then cuti. huhuhu.. Sedih coz ramai kawan aku nak pindah. Korang mesti pernah rasa sedih sebab kawan nak pindahkan? Of course sedih gila-gila. Walaupun kawan yang nak pindah tu bukanlah bestfriend kita, tapi kita mesti akan rasa kehilangan dia bila dia dah tak ada nanti. (air mata dah nak mengalir) 






Antara kawan aku yang nak pindah Syafiqah. Walaupun aku tak rapat mana dengan dia, tapi sure boleh rasa kehilangan dia. Dia simple, gila-gila, pandai, dan dia selalu buat aku gelak. Aku still ingat lagi waktu aku nangis dekat bilik jahitan dulu (dekat bawah meja) kau datang tanya kenapa aku nangis then kau teman aku. Aku tak boleh lupa kenangan tu sampai sekarang fiqah. Kau teman aku waktu tu and kau buat sampai aku gelak. Thank you fiqah. (rasa nak peluk kau rapat-rapat sekarang ni)






Orang mungkin boleh cakap apa-apa jer pasal kau fiqah, tapi yang penting aku tau kau macam mana. Fiqah, aku akan sentiasa doakan yang terbaik untuk kau. InsyaAllah, kau akan berjaya Fiqah. Aku tau kau akan berjaya di dunia dan InsyaAllah dia akhirat juga. Aku Sayang Kau <3



No comments:

Post a Comment