Monday 7 November 2011

Hang Out :]

Assalamualaikum :)

Lama gila aku tak update Blog. Fel, dengan Athirah dah banyak kali tanya bila nak update Blog. hohohooo.. Now i dah update laa.. By the way, Ilyana nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua yang beragama ISLAM :)

Kita mulakan tajuk penceritaan kita ya. Seperti tajuk diatas, well biasa budak remaja mesti ada keluar dengan kawan-kawan right? Sama juga macam aku dan kawan-kawan aku :) (perasan yang diri ni remaja la sangat!) hahahaha.. Aku dengan My Superb Bestie rancang nak Hang Out dengan kawan-kawan. Hang Out dekat? Sini aku tunjuk gambarnya..

                                                         WANGSA WALK MALL

Ini tempat kegemaran aku dengan Felissa. Kitorang tak pergi Pavi, Mid Valley, TS, KLCC dan yang seangkatan dengannya lah. Kitorang budak biasa jer. Tapi aku percaya ramai remaja zaman sekarang Hang Out dekat tempat-tempat tu pun bukannya diorang beli barang. Sekadar jalan-jalan (melepak), ambil gambar (nak tunjuk kononnya diorang hang dekat tempat HOT),  makan, then balik.Tu jer aku rasa yang diorang buat. Tapi tak semua la yang macam tu. Ada yang dikalangan "berada" tu maybe pergi sana untuk shopping right? Ikut kemampuan masing-masing lah kan. Oppss! Dah lari tajuk pulak. hehehe.. (sorry kalau rasa aku merepek benda entah apa-apa)

Aku dengan Fel pon rancang lah nak pergi bila, nak ajak sapa, nak makan dekat mana. Makan? hahaha.. Kitorang ada masalah sikit bincang pasal tempat makan yang nak dituju. Nak tau tak antara cadangan kitorang berdua? hehehe.. Okay, antara cadangannya adalah:


                                                                        POPEYES


                                                                    BBQ CHICKEN


                                                                   AYAM PENYET
                                                             (cadangan cik Felissa ya)


                                                                           A&W

Last-last, tak pilih mana-mana lagipun. Bagi cadangan jer lebih. hahaha.. Tapi aktiviti wajib kitorang bila kunjungi WangsaWalk Mall (WWM) before pergi makan kitorang akan ke......


                                                                 TGV CINEMAS

Tgv Cinemas, the most popular place at WWM. Aku dengan kawan-kawan takkan lepaskan peluang untuk tengok wayang sama-sama. Best gila! Then lepas tengok wayang aku dengan Fel rancang jalan-jalan la kejap sebelum pergi makan. Tempat yang kitorang WAJIB singgah adalah.....


                                                                      POPULAR


Biasa lah aku dengan kawan-kawan aku hantu NOVEL. So, kitorang akan bertapa di POPULAR buat seketika. hehehe.. Tapi..............

Semua yang aku ceritakan diatas tadi  cuma rancangan aku dengan Felissa dan yang sedihnya Fel cakap last minute dia TAK DAPAT JOIN. What can i say? ( berlagak speaking pulak! hohoho) Parents Felissa kerja luar sampai hari ahad. So, dah sah-sah la dia tak dapat nak join right? Me, kecewa gila. Huwwaaaaaa... :'0





Fel cakap pergi jer lah tanpa dia. Memang boleh pergi tanap dia but, feeling lain okay kalau kau tak ada sister. Mula-mula tu aku ingat nak cancel tapi, bila difikirkan balik pergi jer lah walaupun tak ada Fel. Nak buat macam mana kan. Allah takdir macam ni. Berdosa kalau kita tak boleh terima right? So, InsyaAllah benda yang dirancang akan diteruskan tanpa FELISSA. Fel, so sorry kitorang keluar tanpa kau. 

Semuanya akan dibincang dan akan diatur semula. So, kita tunggu jer lah bila tarikh yang nak dipilih ya. Doakan semuanya berjalan lancar. Amin. :)



No comments:

Post a Comment