Wednesday, 20 July 2011

! MARAH + SEDIH !



Assalamualaikum.
kali ni aku nak luahkan pasal isi hati aku..aku memang tengah sedih giler dengan seseorang..tak perlu la aku sebut siapa..tapi ini memang tak adil langsung! dia taknak maafkan aku?!cube bayangkan disebabkan kesilapan korang yang kecil jer sampai tak dapat nak maafkan korang langsong..memang kecewa yang teramat sangat la..! hanya ALLAH S.W.T. jer la yang tau perasaan aku sekarang ni..tak perlu la aku tuliskan ape yang terjadi..biar la semua tuu dah pon berlaku..aku dah minta maaf dekat dia..tapi dia tak dapat nak maafkan aku..aku dah lepas sebab aku mengaku aku memang salah dan aku pon dah minta maaf dengan orang yang berkenaan..tapi dia tak dapat nak maafkan aku..nak buat macam mana kan..aku harap satu hari nanti dia dapat maafkan aku..AMIN. kepada sape-sape yang baca ni pon tolong la Amin kan sekali ehh... Terima Kasih Banyak-banyak.. :)

No comments:

Post a Comment