Thursday 7 July 2011

Desa Road Run!

Asslamualaikum.
Okay minggu lepas ada Desa Road Run. memang penat laa kan..giler tak penat! Hari rabu minggu lepas Hari Koperasi memang best sangat..! Okay malas nak tulis banyak-banyak sebab takde idea laa... Sekarang ni pun dah pukul 12.15 malam. Sebenarnya cikgu tak bagi bawa handphone waktu hari Desa Road Run tuu, tapi aku bukannnyer budak baik sangat, so aku bawa juga. hehehe... Tapi dekat sekolah aku tak berani la nak ambil ape-ape gambar.. takut kantoi laa..! huhuhu... Tapi waktu balik tuu, ku tak lepaskan peluang untuk SNAP! hehehehe.... Layan la pic kat bawah nie ehh! Kalau tak cantik tak yah komen ape-ape ehh! Tutup jer mulut tuu rapat-rapat.. Tapi kalau cantik senyum la sampai ke telinga korang tuuu.. :P 

  
                                 sengaja pilih no. ni sebab ada maksud tersirat tu beb!

                                            si kak Lyn tuu dapat no.8 untuk P15 :)  





                                                  dalam perjalanan nak balik rumah


Okay la samapi sini jer laa.. Sebenarnya ada lagi gambarnya tapi aku malas nak tunggu untuk upload gambar tu semua sebab aku nak pergi sambung main game balik. hehehe... tata!

No comments:

Post a Comment