Wednesday 20 July 2011

Aku Sentiasa Ada Untuk Kau :)

Assalamualikum.
"aku sentiasa ada untuk kau" haaa...dengar macam ayat cinta jer kan?? hahaha..takde maknanya aku nak bercinta laa...! "aku sentiasa ada untuk kau" khas ungkapan ni aku cakap untuk my BESTIE Felissa Najwa a.k.a. Felot! hehehe..tak kenal Felissa Najwa??? ish,ish,ish... takpe2 biar aku letak gambar dia supaya jadi kenal yer..


                                                  Felissa yg sebelah KIRI tu yer...hehe..

aku dah anggap dia macam adik aku dah..kitorang memang rapat..senang kata kalau kat sekolah tuu kitorang sentiasa berkepit..hehehe...dan bila orang tengok aku muram sikit jer orang akan tanya "Felissa, kau gaduh dengan Ilyana ke??" dan begitu juga sebaliknya..kalau felissa pulak yang muram orang akan cakap "Ilyana kenapa dengan Felissa tuu?? korang gadoh ehh??" ayoo!! tak larat nak jawab maa... hehehe...tapi dia ni memang terbaik..aku banyak kongsi masalah dengan dia..walaupun kitorang kenal tak sampai 2tahun lagi,tapi aku rasa aku dah kenal dia lamaaa...sangat! boleh dikatakan banyak benda yang aku dah tau pasal diri dia..tadi waktu baca blog felissa aku rasa terharu sangat-sangat..kalau nak tau kenapa aku terharu pergi la baca blog dia..mana boleh citer kat sini..huhuhu...tapi fel kalau kau tengah baca apa yang aku tulis ni aku nak cakap yang aku pun tak tau kenapa air mata aku boleh jatuh waktu tuu..tanpa aku sedar air mata tiba-tiba jer datang..macam biskut..! hahaha...aku rasa macam aku berada dekat tempat kau so sebab tuu la air mata aku mengalir..terima kasih Felissa sebab kau percaya dekat aku..aku pun sebenarnya tak sangka kau percaya dengan aku sampai tahap tuu..dan aku still ingat lagi waktu 1Bakti dulu kita kawan selalu gaduh-gaduh..sikit-sikit merajuk,sikit-sikit merajuk..hahaha...waktu tuu tak matang lagi..(aku rasa kau tak suka dengar perkataan matang tuu. hehehe..) sekarang masing-masing dah besar tinggi..hehehe..sekarang kalau ada pun main DRAMA QUEEN..! hahahaha... dan terima kasih juga sebab kau faham diri aku macam mana..aku hargai sangat-sangat semua tuu...aku memang bersyukur sangat-sangat dengan ALLAH S.W.T. sebab temukan aku dengan kau..tak dapat aku bayangkan satu hari nanti kite berpisah..haiiiihh...macam mana la agaknya yer.... : '( ok la sampai sini dulu..tata...




No comments:

Post a Comment