Tuesday, 2 August 2011

ANA LU'LU :)


Assalamualaikum semua :)
Hai kamu! puasa tak hari?? hah! tak puasa? ishh, ape ni..karang tak boleh raya baru tau..hehehe... ala takpe aku faham maybe ada yang tak puasa tu sebab alasan tertentukan.. okay takpe-takpe.. 

Korang baca tajuk aku tulis dekat atas tu pon mesti dah tau aku nak cerita pasal apa kan.. haaa...aku baru lepas tengok cerita Ana Lulu dekat tv3 tadi.. mesti korang nak cakap "esok nak periksa boleh lagi tengok tv". korang mesti nak cakap macam tu kan..?? alaa..buku-buku jugak, hiburan tetap kene ada okay..bak kata kawan aku  athirah "tv,tv laa...facebook, facebook laa".. hahaha...

best giler cerita tuu..dah la hero dia pujaan hati aku... bertambah-tambah best la aku tengok cerita tuu.. hehehe... haa..kepada sesiapa yang cakap "alah, bukan best mana pmun cerita tuu..boring jerr.."  tu pendapat masing-masing okay.. kalau korang rasa cerita tu menarik, menarik la jawabnya..kalau korang rasa tak, tak laaa.. ishh, bila aku tengok cerita Ana Lulu tuu buat aku rasa teringan nak ada dekat tempat dia.. walaupun si Ana Lulu tuu selalu kene dera tapi nanti dia akan jumpa dengan putera impian dia.. wahh!! macam cerita cinderella jer kan.. hahaha.. memang pon macam cerita cinderella pon cerita Ana Lulu tuu..hehehe... haa nah aku kasi korang layan gambar-gambar pelakon cerita Ana Lulu tuu... (dapat dari internet jer..) hehehe....

Jangan lupa tengok tau!


Pelakon-pelakon utama


barisan pelakon cerita Ana Lu'lu




hero & heroin cerita Ana Lu'lu




Nora Danish sebagai Ana Lu'lu


( ^ __ ^ )


Kamal Adli sebagai Hariss Azhan


Wawa Zainal sebagai Bunga (kawan baik Ana Lu'lu)


Syarifah Sakinah sebagai Sophie (pengacau hubungan Ana Lu'lu dgn Hariss)
Pengarah cerita Ana Lu'lu


Okay sampai sini dulu cerita aku... byee... :) Aja-aja Fighting! hehehehe....

No comments:

Post a Comment