Saturday, 18 June 2011

TAK SUKA SANGAT!

Isshh, benci betol aku buat benda tuu. Dah la susah, lepas tuu cikgunya pulak paksa buat cepat2. Ingat kitorang nie ape ROBOT ke hah! Aku paling benci kena paksa tau! Dah dia yang lambat pastu nak bising dekat kitorang pulak! Semalam ramai giler yang tension dengan cikgu tu. Aku dah macam nak mati ke tensionan dah semalam. Sabar jer laa weyy!! Aku tak tau la aku sempat ke tak nak siapkan benda alah tu. Minggu depan dah kena hantar. aduh!! BENCI la macam nie!

No comments:

Post a Comment