Wednesday 22 June 2011

Kelas Drama

Assalamualaikum. Okay hari ni aku dengan kawan-kawan aku ada kelas Drama tau..hehehe..Agak teruja pada mulanya, tapi bila dah dekat masa group kitorang yang kena berlakon rasa takot giler..Tapi bila dah habis semua tuu rasa takot tuu hilang serta-merta..Group aku ada 5orang semuanya..Jom tengok pelakon-pelakon hebat group aku..

My Group Members and The Characters:-
Afiqah: Lisa
Felissa: Narrator
Shazlin: Rumplestiltskin/Mother
Anis Ismail: Father
Me: King (king yang tamak sangat2, tapi dalam watak yer)
The best actress: Nizarruddin (boy) and Afiqah (girl) Tahniah! :)
The best group: Group Asnida :) Tahniah!
Story: Rumplestiltskin

Alhamdulilah,group kitorang dah buat yang terbaik kitorang mampu buat..Walaupun tak sehebat group yang lain, tapi aku still bangga dengan Group aku.. Sayang Korang Semua :)
Bye~

No comments:

Post a Comment